prikaz prve stranice dokumenta ETIKA U OGLAŠAVANJU
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ETIKA U OGLAŠAVANJU
Split: Sveučilište u Splitu, 2019. urn:nbn:hr:228:778163

Šerlija, Vedrana
Sveučilište u Splitu
Sveučilišni odjel za stručne studije

Citirajte ovaj rad

Šerlija, V. (2019). ETIKA U OGLAŠAVANJU (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:778163

Šerlija, Vedrana. "ETIKA U OGLAŠAVANJU." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:778163

Šerlija, Vedrana. "ETIKA U OGLAŠAVANJU." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:778163

Šerlija, V. (2019). 'ETIKA U OGLAŠAVANJU', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:778163

Šerlija V. ETIKA U OGLAŠAVANJU [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2019 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:778163

V. Šerlija, "ETIKA U OGLAŠAVANJU", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:778163