Hampovčan, J. (2020). ETIKA U MEĐUNARODNOM MARKETINGU (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:082778
Hampovčan, Josip. "ETIKA U MEĐUNARODNOM MARKETINGU." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:082778
Hampovčan, Josip. "ETIKA U MEĐUNARODNOM MARKETINGU." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:082778
Hampovčan, J. (2020). 'ETIKA U MEĐUNARODNOM MARKETINGU', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:082778
Hampovčan J. ETIKA U MEĐUNARODNOM MARKETINGU [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu; 2020 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:082778
J. Hampovčan, "ETIKA U MEĐUNARODNOM MARKETINGU", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:082778