Rudan, N. (2020). DRUŠTVENE MREŽE U FUNKCIJI MARKETINGA (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:713494
Rudan, Nikolina. "DRUŠTVENE MREŽE U FUNKCIJI MARKETINGA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:713494
Rudan, Nikolina. "DRUŠTVENE MREŽE U FUNKCIJI MARKETINGA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:713494
Rudan, N. (2020). 'DRUŠTVENE MREŽE U FUNKCIJI MARKETINGA', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:713494
Rudan N. DRUŠTVENE MREŽE U FUNKCIJI MARKETINGA [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2020 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:713494
N. Rudan, "DRUŠTVENE MREŽE U FUNKCIJI MARKETINGA", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:713494