Šafran, L. (2020). Koncepcija društveno odgovornog marketinga u poslovanju poljoprivrednog poduzeća (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:385125
Šafran, Lucija. "Koncepcija društveno odgovornog marketinga u poslovanju poljoprivrednog poduzeća." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:385125
Šafran, Lucija. "Koncepcija društveno odgovornog marketinga u poslovanju poljoprivrednog poduzeća." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:385125
Šafran, L. (2020). 'Koncepcija društveno odgovornog marketinga u poslovanju poljoprivrednog poduzeća', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:385125
Šafran L. Koncepcija društveno odgovornog marketinga u poslovanju poljoprivrednog poduzeća [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek; 2020 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:385125
L. Šafran, "Koncepcija društveno odgovornog marketinga u poslovanju poljoprivrednog poduzeća", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:385125