Žunabović, A. (2021). Marketinške manipulacije i metode poticanja kupnje (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:061863
Žunabović, Antonija. "Marketinške manipulacije i metode poticanja kupnje." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:061863
Žunabović, Antonija. "Marketinške manipulacije i metode poticanja kupnje." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:061863
Žunabović, A. (2021). 'Marketinške manipulacije i metode poticanja kupnje', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:061863
Žunabović A. Marketinške manipulacije i metode poticanja kupnje [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek; 2021 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:061863
A. Žunabović, "Marketinške manipulacije i metode poticanja kupnje", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:061863