Ercegovac, V. (2015). Marketing miks ekoloških proizvoda (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:750173
Ercegovac, Velimir. "Marketing miks ekoloških proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:750173
Ercegovac, Velimir. "Marketing miks ekoloških proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:750173
Ercegovac, V. (2015). 'Marketing miks ekoloških proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:750173
Ercegovac V. Marketing miks ekoloških proizvoda [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek; 2015 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:750173
V. Ercegovac, "Marketing miks ekoloških proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Osijek, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:750173