Brus, M. (2022). Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:990069
Brus, Marlena. "Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:990069
Brus, Marlena. "Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:990069
Brus, M. (2022). 'Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:990069
Brus M. Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek; 2022 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:990069
M. Brus, "Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:990069