Mijatović, I. (2023). Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji mliječnih proizvoda (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:443530
Mijatović, Ivana. "Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji mliječnih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:443530
Mijatović, Ivana. "Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji mliječnih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:443530
Mijatović, I. (2023). 'Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji mliječnih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:443530
Mijatović I. Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji mliječnih proizvoda [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek; 2023 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:443530
I. Mijatović, "Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji mliječnih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:443530