Kristić, J., Brus, M., Lončarić, R. i Jelić Milković, S. (2023). Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća. Agroeconomia Croatica, 12. (2), 44-51. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:042684
Kristić, Jelena, et al. "Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća." Agroeconomia Croatica, vol. 12, br. 2, 2023, str. 44-51. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:042684
Kristić, Jelena, Marlena Brus, Ružica Lončarić i Sanja Jelić Milković. "Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća." Agroeconomia Croatica 12, br. 2 (2023): 44-51. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:042684
Kristić, J., et al. (2023) 'Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća', Agroeconomia Croatica, 12(2), str. 44-51. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:042684 (Datum pristupa: 29.11.2024.)
Kristić J, Brus M, Lončarić R, Jelić Milković S. Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća. Agroeconomia Croatica [Internet]. 13.01.2023. [pristupljeno 29.11.2024.];12(2):44-51. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:042684
J. Kristić, M. Brus, R. Lončarić i S. Jelić Milković, "Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća", Agroeconomia Croatica, vol. 12, br. 2, str. 44-51, Siječanj 2023. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:042684. [Citirano: 29.11.2024.]