Matić, M. (2014). Uloga projektnog marketinga u poljoprivredi (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:377839
Matić, Marijan. "Uloga projektnog marketinga u poljoprivredi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:377839
Matić, Marijan. "Uloga projektnog marketinga u poljoprivredi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:377839
Matić, M. (2014). 'Uloga projektnog marketinga u poljoprivredi', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:377839
Matić M. Uloga projektnog marketinga u poljoprivredi [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek; 2014 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:377839
M. Matić, "Uloga projektnog marketinga u poljoprivredi", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Osijek, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:377839