prikaz prve stranice dokumenta Strateški marketing u nautičkom turizmu
Rad nije dostupan
završni rad
Strateški marketing u nautičkom turizmu
Split: Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:164:326244

Martinčić, Željko
Sveučilište u Splitu
Pomorski fakultet
Zavod za menadžment pomorskih tehnologija

Institucijski repozitorij: repozitorij.pfst.unist.hr

Citirajte ovaj rad

Martinčić, Ž. (2020). Strateški marketing u nautičkom turizmu (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:326244

Martinčić, Željko. "Strateški marketing u nautičkom turizmu." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:326244

Martinčić, Željko. "Strateški marketing u nautičkom turizmu." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:326244

Martinčić, Ž. (2020). 'Strateški marketing u nautičkom turizmu', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:326244

Martinčić Ž. Strateški marketing u nautičkom turizmu [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet; 2020 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:326244

Ž. Martinčić, "Strateški marketing u nautičkom turizmu", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:326244