Mrkajić, T. (2018). Organizacija marketinga putem interneta u nautičkom turizmu (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:512572
Mrkajić, Toni. "Organizacija marketinga putem interneta u nautičkom turizmu." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:512572
Mrkajić, Toni. "Organizacija marketinga putem interneta u nautičkom turizmu." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:512572
Mrkajić, T. (2018). 'Organizacija marketinga putem interneta u nautičkom turizmu', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, citirano: 22.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:512572
Mrkajić T. Organizacija marketinga putem interneta u nautičkom turizmu [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet; 2018 [pristupljeno 22.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:512572
T. Mrkajić, "Organizacija marketinga putem interneta u nautičkom turizmu", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:512572