Naslov Hrvatske visokoškolske pomorske institucije i e-učenje
Autor Sandro Jančić
Mentor Andrija Nenadić (mentor)
Član povjerenstva Rino Bošnjak (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Eli Marušić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Splitu Pomorski fakultet (Zavod za nautiku) Split
Datum i država obrane 2018-09-18, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana TEHNIČKE ZNANOSTI Tehnologija prometa i transport
Sažetak Mnoge osobe, kojima tradicionalni načini obrazovanja iz bilo kojeg razloga ne odgovara (npr. osobe poslom vezane za mjesta gdje ne postoje odgovarajuće obrazovne institucije, starije osobe, osobe s poteškoćama u razvoju, osobe koje ne mogu uskladiti svoje obveze sa zahtjevima obrazovnih institucija), danas se sve više, a poglavito uz korištenje suvremenih informacijsko komunikacijskih tehnologija, obrazuju na daljinu. U gore navedenu skupinu, osobe poslom vezane za mjesta gdje ne postoje odgovarajuće obrazovne institucije, svakako se mogu ubrojiti pomorci. Budući da val novih modernih tehnologija globalno utječe na cijelo društvo i sve segmente, također je zahvatio pomorce i mornare kao dio tog društva. S obzirom na to da pomorci pripadaju grupi - ljudi koji rade na mjestima gdje nema odgovarajućih obrazovnih institucija - više je nego očito da pomorstvo, pomorska znanost i posebno visokoobrazovne institucije mogu i trebaju naći svoje mjesto kada je u pitanju primjena suvremenih ICT-a u obrazovanju i osposobljavanju pomoraca. Također, sva pravila i zakonodavstvo u području pomorstva i prošla praksa zapadnih razvijenih pomorskih zemalja pokazali su da je to moguće i potrebno. Neočekivani i gotovo svakodnevni tehnički i tehnološki napredak primorava mornare i kandidate za pomorce da steknu nova znanja i vještine, ali zbog brzog razvoja ICT-a moraju pokazati maksimalnu fleksibilnost u stjecanju novih znanja i vještina. U tom smislu nove tehnologije, posebice u području obrazovanja i osposobljavanja pomoraca na temelju ICT-a, omogućuju im da na najbolji i učinkovit način se obrazuju. Prednost ICT-a zapravo je fleksibilnost u pogledu vremena i mjesta za individualni pristup obrazovnim resursima. E-learning i obrazovanje na daljinu sa svojim programima i modelima mogu uvelike olakšati i pridonijeti poboljšanju obrazovanja pomoraca. U ovom radu pokušat će se prikazati obrazovanje na daljinu ili e-učenje na hrvatskim visokoškolskim institucijama.
Sažetak (engleski) Many people, for whom traditional methods of education for any reason does not correspond (for example: people who are work related to the places where there are no appropriate educational institutions, the elderly, persons with disabilities, persons who can not match their commitments with the requirements of educational institutions) today more and more, particularly with the use of modern information and communication technologies (ICT), are educating at distance. Since the wave of new modern tehnologies is globally affecting all of society and all its segments, he also caught Maritime and sailors as part of that society. Considering that the seamen belong to the group- people who are work related to places where there are no appropriate educational institutions- is more than obvious that the Maritime, Maritime science and especially higher educational institutions can and should find its place when it comes to the application of modern ICTs in education and training of seamen. Also, all the rules and legislation in the field of maritime affairs and the past practice of the western developed maritime countries have shown that it is possible and necessary. Sudden and almost daily technical and technological advances force seamen and candidates for seamen to acquire new knowledge and skills, but due to the rapid development of ICT , they must show maximum flexibility in acquiring new knowledge and skills. In this sense, new technologies especially in the field of education and training of seamen based on ICTs are enabling them to learn in the best and efficient way. The advantage of ICT is in fact they are flexible regarding time and place where an individual access to educational resources. E-learning and distance education with their programs and models can greatly facilitate and contribute to the improvement of education of seamen. In this paper we will try to bring a display of the Croatian tertiary maritime education institutions distance education or e-learning.
Ključne riječi
Informacijske i komunikacijske tehnologije
obrazovanje na daljinu
e-učenje
pomorci
Ključne riječi (engleski)
Information and communication technologies
distance education
e-learning
seamen.
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:164:645576
Studijski program Naziv: Pomorska nautika Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a prvostupnik/ prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka nautike (univ. bacc. ing. naut.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Zatvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2018-10-22 12:13:26