Terzić, N. (2019). MARKETINŠKI ASPEKTI RAZVOJA NAUTIČKOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:539738
Terzić, Nikolina. "MARKETINŠKI ASPEKTI RAZVOJA NAUTIČKOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:539738
Terzić, Nikolina. "MARKETINŠKI ASPEKTI RAZVOJA NAUTIČKOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:539738
Terzić, N. (2019). 'MARKETINŠKI ASPEKTI RAZVOJA NAUTIČKOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, citirano: 22.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:539738
Terzić N. MARKETINŠKI ASPEKTI RAZVOJA NAUTIČKOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet; 2019 [pristupljeno 22.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:539738
N. Terzić, "MARKETINŠKI ASPEKTI RAZVOJA NAUTIČKOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:539738