Andres, B. (2022). Marketing na društvenim mrežama javnih ljekarni i specijaliziranih prodavaonica (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Farmaceutsko-biokemijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:163:083716
Andres, Borna. "Marketing na društvenim mrežama javnih ljekarni i specijaliziranih prodavaonica." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Farmaceutsko-biokemijski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:163:083716
Andres, Borna. "Marketing na društvenim mrežama javnih ljekarni i specijaliziranih prodavaonica." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Farmaceutsko-biokemijski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:163:083716
Andres, B. (2022). 'Marketing na društvenim mrežama javnih ljekarni i specijaliziranih prodavaonica', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Farmaceutsko-biokemijski fakultet, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:163:083716
Andres B. Marketing na društvenim mrežama javnih ljekarni i specijaliziranih prodavaonica [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Farmaceutsko-biokemijski fakultet; 2022 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:163:083716
B. Andres, "Marketing na društvenim mrežama javnih ljekarni i specijaliziranih prodavaonica", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Farmaceutsko-biokemijski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:163:083716