prikaz prve stranice dokumenta Konceptualno razumijevanje staničnih dioba i nasljeđivanja kod učenika u osnovnoj školi
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Konceptualno razumijevanje staničnih dioba i nasljeđivanja kod učenika u osnovnoj školi
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2011. urn:nbn:hr:217:204510

Ilenić, Ana
Sveučilište u Zagrebu
Prirodoslovno-matematički fakultet
Biološki odsjek

Citirajte ovaj rad

Ilenić, A. (2011). Konceptualno razumijevanje staničnih dioba i nasljeđivanja kod učenika u osnovnoj školi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:204510

Ilenić, Ana. "Konceptualno razumijevanje staničnih dioba i nasljeđivanja kod učenika u osnovnoj školi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:204510

Ilenić, Ana. "Konceptualno razumijevanje staničnih dioba i nasljeđivanja kod učenika u osnovnoj školi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:204510

Ilenić, A. (2011). 'Konceptualno razumijevanje staničnih dioba i nasljeđivanja kod učenika u osnovnoj školi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:204510

Ilenić A. Konceptualno razumijevanje staničnih dioba i nasljeđivanja kod učenika u osnovnoj školi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2011 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:204510

A. Ilenić, "Konceptualno razumijevanje staničnih dioba i nasljeđivanja kod učenika u osnovnoj školi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:204510