Grgurić, I. (2016). Utjecaj kvalitete pitanja na uspjeh učenika pri rješavanju pisane provjere znanja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:589420
Grgurić, Ines. "Utjecaj kvalitete pitanja na uspjeh učenika pri rješavanju pisane provjere znanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:589420
Grgurić, Ines. "Utjecaj kvalitete pitanja na uspjeh učenika pri rješavanju pisane provjere znanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:589420
Grgurić, I. (2016). 'Utjecaj kvalitete pitanja na uspjeh učenika pri rješavanju pisane provjere znanja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:589420
Grgurić I. Utjecaj kvalitete pitanja na uspjeh učenika pri rješavanju pisane provjere znanja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2016 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:589420
I. Grgurić, "Utjecaj kvalitete pitanja na uspjeh učenika pri rješavanju pisane provjere znanja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:589420