Vrsaljko, I. (2016). Primjena interaktivnih nastavnih materijala u poboljšavanju učeničkog razumijevanja
grafova u kinematici (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:646941
Vrsaljko, Iva. "Primjena interaktivnih nastavnih materijala u poboljšavanju učeničkog razumijevanja
grafova u kinematici." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:646941
Vrsaljko, Iva. "Primjena interaktivnih nastavnih materijala u poboljšavanju učeničkog razumijevanja
grafova u kinematici." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:646941
Vrsaljko, I. (2016). 'Primjena interaktivnih nastavnih materijala u poboljšavanju učeničkog razumijevanja
grafova u kinematici', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 27.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:646941
Vrsaljko I. Primjena interaktivnih nastavnih materijala u poboljšavanju učeničkog razumijevanja
grafova u kinematici [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2016 [pristupljeno 27.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:646941
I. Vrsaljko, "Primjena interaktivnih nastavnih materijala u poboljšavanju učeničkog razumijevanja
grafova u kinematici", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:646941