Markić, S. (2017). Primjena statističkih metoda u optimizaciji marketinških aktivnosti u maloprodaji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:056173
Markić, Sara. "Primjena statističkih metoda u optimizaciji marketinških aktivnosti u maloprodaji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:056173
Markić, Sara. "Primjena statističkih metoda u optimizaciji marketinških aktivnosti u maloprodaji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:056173
Markić, S. (2017). 'Primjena statističkih metoda u optimizaciji marketinških aktivnosti u maloprodaji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 03.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:056173
Markić S. Primjena statističkih metoda u optimizaciji marketinških aktivnosti u maloprodaji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2017 [pristupljeno 03.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:056173
S. Markić, "Primjena statističkih metoda u optimizaciji marketinških aktivnosti u maloprodaji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:056173