Babić, P. (2018). Primjena istraživačkog učenja pri poučavanju učenika gimnazije o transportu vode u biljci (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:845955
Babić, Paula. "Primjena istraživačkog učenja pri poučavanju učenika gimnazije o transportu vode u biljci." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:845955
Babić, Paula. "Primjena istraživačkog učenja pri poučavanju učenika gimnazije o transportu vode u biljci." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:845955
Babić, P. (2018). 'Primjena istraživačkog učenja pri poučavanju učenika gimnazije o transportu vode u biljci', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:845955
Babić P. Primjena istraživačkog učenja pri poučavanju učenika gimnazije o transportu vode u biljci [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2018 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:845955
P. Babić, "Primjena istraživačkog učenja pri poučavanju učenika gimnazije o transportu vode u biljci", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:845955