diplomski rad
Primjena istraživačkog učenja pri poučavanju učenika gimnazije o transportu vode u biljci
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2018. urn:nbn:hr:217:845955

Babić, Paula
Sveučilište u Zagrebu
Prirodoslovno-matematički fakultet
Biološki odsjek

Citirajte ovaj rad

Babić, P. (2018). Primjena istraživačkog učenja pri poučavanju učenika gimnazije o transportu vode u biljci (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:845955

Babić, Paula. "Primjena istraživačkog učenja pri poučavanju učenika gimnazije o transportu vode u biljci." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:845955

Babić, Paula. "Primjena istraživačkog učenja pri poučavanju učenika gimnazije o transportu vode u biljci." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:845955

Babić, P. (2018). 'Primjena istraživačkog učenja pri poučavanju učenika gimnazije o transportu vode u biljci', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:845955

Babić P. Primjena istraživačkog učenja pri poučavanju učenika gimnazije o transportu vode u biljci [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2018 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:845955

P. Babić, "Primjena istraživačkog učenja pri poučavanju učenika gimnazije o transportu vode u biljci", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:845955