Karem, R. (2018). Eksponencijalna funkcija - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u srednjoškolskom matematičkom obrazovanju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:482962
Karem, Roman. "Eksponencijalna funkcija - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u srednjoškolskom matematičkom obrazovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:482962
Karem, Roman. "Eksponencijalna funkcija - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u srednjoškolskom matematičkom obrazovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:482962
Karem, R. (2018). 'Eksponencijalna funkcija - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u srednjoškolskom matematičkom obrazovanju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:482962
Karem R. Eksponencijalna funkcija - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u srednjoškolskom matematičkom obrazovanju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2018 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:482962
R. Karem, "Eksponencijalna funkcija - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u srednjoškolskom matematičkom obrazovanju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:482962