Kurtović, A. (2016). Povezanost interesa i konceptualne promjene pri učenju matematike (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:529880
Kurtović, Anamarija. "Povezanost interesa i konceptualne promjene pri učenju matematike." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:529880
Kurtović, Anamarija. "Povezanost interesa i konceptualne promjene pri učenju matematike." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:529880
Kurtović, A. (2016). 'Povezanost interesa i konceptualne promjene pri učenju matematike', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 11.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:529880
Kurtović A. Povezanost interesa i konceptualne promjene pri učenju matematike [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2016 [pristupljeno 11.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:529880
A. Kurtović, "Povezanost interesa i konceptualne promjene pri učenju matematike", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:529880