disertacija
Asimptota i asimptotsko ponašanje - didaktička transpozicija objekta znanja u gimnazijskom obrazovanju u Republici Hrvatskoj
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2017. urn:nbn:hr:217:695091

Sveučilište u Zagrebu
Prirodoslovno-matematički fakultet
Matematički odsjek

Citirajte ovaj rad

Katalenić, A. (2017). Asimptota i asimptotsko ponašanje - didaktička transpozicija objekta znanja u gimnazijskom obrazovanju u Republici Hrvatskoj (Disertacija). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:695091

Katalenić, Ana. "Asimptota i asimptotsko ponašanje - didaktička transpozicija objekta znanja u gimnazijskom obrazovanju u Republici Hrvatskoj." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:695091

Katalenić, Ana. "Asimptota i asimptotsko ponašanje - didaktička transpozicija objekta znanja u gimnazijskom obrazovanju u Republici Hrvatskoj." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:695091

Katalenić, A. (2017). 'Asimptota i asimptotsko ponašanje - didaktička transpozicija objekta znanja u gimnazijskom obrazovanju u Republici Hrvatskoj', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:695091

Katalenić A. Asimptota i asimptotsko ponašanje - didaktička transpozicija objekta znanja u gimnazijskom obrazovanju u Republici Hrvatskoj [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2017 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:695091

A. Katalenić, "Asimptota i asimptotsko ponašanje - didaktička transpozicija objekta znanja u gimnazijskom obrazovanju u Republici Hrvatskoj", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:695091