diplomski rad
Suvremena nastava fizike: učeničke miskoncepcije o temperaturi i toplini
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2019. urn:nbn:hr:217:852350

Bacinger, Kristina
Sveučilište u Zagrebu
Prirodoslovno-matematički fakultet
Matematički odsjek
Sveučilište u Zagrebu
Prirodoslovno-matematički fakultet
Fizički odsjek

Citirajte ovaj rad

Bacinger, K. (2019). Suvremena nastava fizike: učeničke miskoncepcije o temperaturi i toplini (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:852350

Bacinger, Kristina. "Suvremena nastava fizike: učeničke miskoncepcije o temperaturi i toplini." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:852350

Bacinger, Kristina. "Suvremena nastava fizike: učeničke miskoncepcije o temperaturi i toplini." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:852350

Bacinger, K. (2019). 'Suvremena nastava fizike: učeničke miskoncepcije o temperaturi i toplini', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:852350

Bacinger K. Suvremena nastava fizike: učeničke miskoncepcije o temperaturi i toplini [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2019 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:852350

K. Bacinger, "Suvremena nastava fizike: učeničke miskoncepcije o temperaturi i toplini", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb; Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:852350