Braić, D. (2021). Metode segmentacije podataka, te primjena na optimizaciju digitalnog marketinga u podatkovnom oblaku (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:232095
Braić, Drago. "Metode segmentacije podataka, te primjena na optimizaciju digitalnog marketinga u podatkovnom oblaku." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:232095
Braić, Drago. "Metode segmentacije podataka, te primjena na optimizaciju digitalnog marketinga u podatkovnom oblaku." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:232095
Braić, D. (2021). 'Metode segmentacije podataka, te primjena na optimizaciju digitalnog marketinga u podatkovnom oblaku', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:232095
Braić D. Metode segmentacije podataka, te primjena na optimizaciju digitalnog marketinga u podatkovnom oblaku [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2021 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:232095
D. Braić, "Metode segmentacije podataka, te primjena na optimizaciju digitalnog marketinga u podatkovnom oblaku", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:232095