Putina, T. (2020). Primjena društvenih mreža u marketingu (Završni rad). Pula: Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:316323
Putina, Toni. "Primjena društvenih mreža u marketingu." Završni rad, Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:316323
Putina, Toni. "Primjena društvenih mreža u marketingu." Završni rad, Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:316323
Putina, T. (2020). 'Primjena društvenih mreža u marketingu', Završni rad, Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:316323
Putina T. Primjena društvenih mreža u marketingu [Završni rad]. Pula: Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate; 2020 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:316323
T. Putina, "Primjena društvenih mreža u marketingu", Završni rad, Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate, Pula, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:316323