Bijelić, L. (2017). Edukacijsko uključivanjs djece s teškoćama u redovan sustav obrazovanja u RH - iskustva i percepcija nastavnika razredne nastave (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Pravni fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:199:810827
Bijelić, Luna. "Edukacijsko uključivanjs djece s teškoćama u redovan sustav obrazovanja u RH - iskustva i percepcija nastavnika razredne nastave." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Pravni fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:199:810827
Bijelić, Luna. "Edukacijsko uključivanjs djece s teškoćama u redovan sustav obrazovanja u RH - iskustva i percepcija nastavnika razredne nastave." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Pravni fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:199:810827
Bijelić, L. (2017). 'Edukacijsko uključivanjs djece s teškoćama u redovan sustav obrazovanja u RH - iskustva i percepcija nastavnika razredne nastave', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Pravni fakultet, citirano: 17.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:199:810827
Bijelić L. Edukacijsko uključivanjs djece s teškoćama u redovan sustav obrazovanja u RH - iskustva i percepcija nastavnika razredne nastave [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Pravni fakultet; 2017 [pristupljeno 17.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:199:810827
L. Bijelić, "Edukacijsko uključivanjs djece s teškoćama u redovan sustav obrazovanja u RH - iskustva i percepcija nastavnika razredne nastave", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Pravni fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:199:810827