Mamilović, I. (2018). UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Pravni fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:118:741852
Mamilović, Iva. "UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Pravni fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:118:741852
Mamilović, Iva. "UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Pravni fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:118:741852
Mamilović, I. (2018). 'UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Pravni fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:118:741852
Mamilović I. UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Pravni fakultet; 2018 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:118:741852
I. Mamilović, "UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Pravni fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:118:741852