prikaz prve stranice dokumenta Razvoj trgovačkih marki u Hrvatskoj i svijetu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Razvoj trgovačkih marki u Hrvatskoj i svijetu
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek, 2023. urn:nbn:hr:109:646409

Horvat, Adriana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek
Zavod za prehrambene tehnologije
Katedra za tehnologiju mesa i mlijeka

Institucijski repozitorij: PTFOS Repozitorij

Citirajte ovaj rad

Horvat, A. (2023). Razvoj trgovačkih marki u Hrvatskoj i svijetu (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:646409

Horvat, Adriana. "Razvoj trgovačkih marki u Hrvatskoj i svijetu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:646409

Horvat, Adriana. "Razvoj trgovačkih marki u Hrvatskoj i svijetu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:646409

Horvat, A. (2023). 'Razvoj trgovačkih marki u Hrvatskoj i svijetu', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek, citirano: 01.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:646409

Horvat A. Razvoj trgovačkih marki u Hrvatskoj i svijetu [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek; 2023 [pristupljeno 01.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:646409

A. Horvat, "Razvoj trgovačkih marki u Hrvatskoj i svijetu", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:646409