Sekulić, A. (2010). Ispitivanje utjecaja izgleda ambalaže prehrambenih proizvoda na percepciju kod potencijalnih kupaca (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:994553
Sekulić, Andrej. "Ispitivanje utjecaja izgleda ambalaže prehrambenih proizvoda na percepciju kod potencijalnih kupaca." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:994553
Sekulić, Andrej. "Ispitivanje utjecaja izgleda ambalaže prehrambenih proizvoda na percepciju kod potencijalnih kupaca." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:994553
Sekulić, A. (2010). 'Ispitivanje utjecaja izgleda ambalaže prehrambenih proizvoda na percepciju kod potencijalnih kupaca', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:994553
Sekulić A. Ispitivanje utjecaja izgleda ambalaže prehrambenih proizvoda na percepciju kod potencijalnih kupaca [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek; 2010 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:994553
A. Sekulić, "Ispitivanje utjecaja izgleda ambalaže prehrambenih proizvoda na percepciju kod potencijalnih kupaca", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek, Osijek, 2010. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:994553