završni rad
Plan marketinga i specifičnosti izrade plana marketinga
Zagreb: RRiF Visoka škola za financijski menadžment, 2016. urn:nbn:hr:198:037633

Žumberac, Iva
Veleučilište RRiF

Citirajte ovaj rad

Žumberac, I. (2016). Plan marketinga i specifičnosti izrade plana marketinga (Završni rad). Zagreb: Veleučilište RRiF. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:198:037633

Žumberac, Iva. "Plan marketinga i specifičnosti izrade plana marketinga." Završni rad, Veleučilište RRiF, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:198:037633

Žumberac, Iva. "Plan marketinga i specifičnosti izrade plana marketinga." Završni rad, Veleučilište RRiF, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:198:037633

Žumberac, I. (2016). 'Plan marketinga i specifičnosti izrade plana marketinga', Završni rad, Veleučilište RRiF, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:198:037633

Žumberac I. Plan marketinga i specifičnosti izrade plana marketinga [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište RRiF; 2016 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:198:037633

I. Žumberac, "Plan marketinga i specifičnosti izrade plana marketinga", Završni rad, Veleučilište RRiF, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:198:037633