Petrović, J. (2013). Metoda istraživanja tržišta - anketni upitnik (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:552079
Petrović, Josipa. "Metoda istraživanja tržišta - anketni upitnik." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:552079
Petrović, Josipa. "Metoda istraživanja tržišta - anketni upitnik." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:552079
Petrović, J. (2013). 'Metoda istraživanja tržišta - anketni upitnik', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:552079
Petrović J. Metoda istraživanja tržišta - anketni upitnik [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije; 2013 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:552079
J. Petrović, "Metoda istraživanja tržišta - anketni upitnik", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije, Zagreb, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:552079