prikaz prve stranice dokumenta Proces strateškog planiranja proizvoda i marketing
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Proces strateškog planiranja proizvoda i marketing
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Šumarski fakultet, 2013. urn:nbn:hr:108:536609

Buvač, Ana
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet šumarstva i drvne tehnologije
Zavod za organizaciju proizvodnje

Citirajte ovaj rad

Buvač, A. (2013). Proces strateškog planiranja proizvoda i marketing (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:536609

Buvač, Ana. "Proces strateškog planiranja proizvoda i marketing." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:536609

Buvač, Ana. "Proces strateškog planiranja proizvoda i marketing." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:536609

Buvač, A. (2013). 'Proces strateškog planiranja proizvoda i marketing', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:536609

Buvač A. Proces strateškog planiranja proizvoda i marketing [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije; 2013 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:536609

A. Buvač, "Proces strateškog planiranja proizvoda i marketing", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije, Zagreb, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:536609