Stavovi učitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno - jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 44 (2008), 2; 31-50. urn:nbn:hr:257:121857
Dulčić, A. i Bakota, K. (2008). Stavovi učitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno - jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 44. (2), 31-50. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:121857
Dulčić, Adinda i Koraljka Bakota. "Stavovi učitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno - jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 44, br. 2, 2008, str. 31-50. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:121857
Dulčić, Adinda i Koraljka Bakota. "Stavovi učitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno - jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 44, br. 2 (2008): 31-50. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:121857
Dulčić, A. i Bakota, K. (2008) 'Stavovi učitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno - jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 44(2), str. 31-50. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:121857 (Datum pristupa: 25.11.2024.)
Dulčić A, Bakota K. Stavovi učitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno - jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2008. [pristupljeno 25.11.2024.];44(2):31-50. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:121857
A. Dulčić i K. Bakota, "Stavovi učitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno - jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 44, br. 2, str. 31-50, 2008. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:121857. [Citirano: 25.11.2024.]