Lavrnja, I. (1983). Položaj učenika kao subjekta u odgojno-obrazovnom procesu na razini srednjeg usmjerenog obrazovanja : (doktorska disertacija) (Disertacija). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:235991
Lavrnja, Ilija. "Položaj učenika kao subjekta u odgojno-obrazovnom procesu na razini srednjeg usmjerenog obrazovanja : (doktorska disertacija)." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 1983. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:235991
Lavrnja, Ilija. "Položaj učenika kao subjekta u odgojno-obrazovnom procesu na razini srednjeg usmjerenog obrazovanja : (doktorska disertacija)." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 1983. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:235991
Lavrnja, I. (1983). 'Položaj učenika kao subjekta u odgojno-obrazovnom procesu na razini srednjeg usmjerenog obrazovanja : (doktorska disertacija)', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:235991
Lavrnja I. Položaj učenika kao subjekta u odgojno-obrazovnom procesu na razini srednjeg usmjerenog obrazovanja : (doktorska disertacija) [Disertacija]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 1983 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:235991
I. Lavrnja, "Položaj učenika kao subjekta u odgojno-obrazovnom procesu na razini srednjeg usmjerenog obrazovanja : (doktorska disertacija)", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 1983. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:235991