prikaz prve stranice dokumenta Tržišne i marketing odrednice privređivanja malog i srednjeg obima
Rad nije dostupan
disertacija
Tržišne i marketing odrednice privređivanja malog i srednjeg obima
doktorska disertacija
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 1991. urn:nbn:hr:188:458437

Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Grbac, B. (1991). Tržišne i marketing odrednice privređivanja malog i srednjeg obima : doktorska disertacija (Disertacija). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:458437

Grbac, Bruno. "Tržišne i marketing odrednice privređivanja malog i srednjeg obima : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 1991. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:458437

Grbac, Bruno. "Tržišne i marketing odrednice privređivanja malog i srednjeg obima : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 1991. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:458437

Grbac, B. (1991). 'Tržišne i marketing odrednice privređivanja malog i srednjeg obima : doktorska disertacija', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:458437

Grbac B. Tržišne i marketing odrednice privređivanja malog i srednjeg obima : doktorska disertacija [Disertacija]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 1991 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:458437

B. Grbac, "Tržišne i marketing odrednice privređivanja malog i srednjeg obima : doktorska disertacija", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 1991. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:458437