prikaz prve stranice dokumenta Poboljšanje rezultata poslovanja hotelske industrije
Rad nije dostupan
disertacija
Poboljšanje rezultata poslovanja hotelske industrije
doktorska disertacija
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2003. urn:nbn:hr:188:772545

Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Maškarin Ribarić, H. (2003). Poboljšanje rezultata poslovanja hotelske industrije : doktorska disertacija (Disertacija). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:772545

Maškarin Ribarić, Helga. "Poboljšanje rezultata poslovanja hotelske industrije : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2003. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:772545

Maškarin Ribarić, Helga. "Poboljšanje rezultata poslovanja hotelske industrije : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2003. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:772545

Maškarin Ribarić, H. (2003). 'Poboljšanje rezultata poslovanja hotelske industrije : doktorska disertacija', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:772545

Maškarin Ribarić H. Poboljšanje rezultata poslovanja hotelske industrije : doktorska disertacija [Disertacija]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2003 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:772545

H. Maškarin Ribarić, "Poboljšanje rezultata poslovanja hotelske industrije : doktorska disertacija", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2003. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:772545