Berc Radišić, B. (1993). Primjerenost elemenata marketing mixa u turizmu : doktorska disertacija (Disertacija). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:635381
Berc Radišić, Branka. "Primjerenost elemenata marketing mixa u turizmu : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 1993. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:635381
Berc Radišić, Branka. "Primjerenost elemenata marketing mixa u turizmu : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 1993. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:635381
Berc Radišić, B. (1993). 'Primjerenost elemenata marketing mixa u turizmu : doktorska disertacija', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:635381
Berc Radišić B. Primjerenost elemenata marketing mixa u turizmu : doktorska disertacija [Disertacija]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 1993 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:635381
B. Berc Radišić, "Primjerenost elemenata marketing mixa u turizmu : doktorska disertacija", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 1993. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:635381