Alkier, R. (2005). Evaluacija promocijskih sredstava i aktivnosti u funkciji unapređenja turističkog proizvoda : doktorska disertacija (Disertacija). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:615444
Alkier, Romina. "Evaluacija promocijskih sredstava i aktivnosti u funkciji unapređenja turističkog proizvoda : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2005. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:615444
Alkier, Romina. "Evaluacija promocijskih sredstava i aktivnosti u funkciji unapređenja turističkog proizvoda : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2005. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:615444
Alkier, R. (2005). 'Evaluacija promocijskih sredstava i aktivnosti u funkciji unapređenja turističkog proizvoda : doktorska disertacija', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:615444
Alkier R. Evaluacija promocijskih sredstava i aktivnosti u funkciji unapređenja turističkog proizvoda : doktorska disertacija [Disertacija]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2005 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:615444
R. Alkier, "Evaluacija promocijskih sredstava i aktivnosti u funkciji unapređenja turističkog proizvoda : doktorska disertacija", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2005. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:615444