disertacija
Marketinške odrednice kvalitativnih trendova turističke ponude na europskom tržištu
doktorska disertacija
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2003. urn:nbn:hr:188:593514

Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Stipanović, C. (2003). Marketinške odrednice kvalitativnih trendova turističke ponude na europskom tržištu : doktorska disertacija (Disertacija). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:593514

Stipanović, Christian. "Marketinške odrednice kvalitativnih trendova turističke ponude na europskom tržištu : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2003. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:593514

Stipanović, Christian. "Marketinške odrednice kvalitativnih trendova turističke ponude na europskom tržištu : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2003. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:593514

Stipanović, C. (2003). 'Marketinške odrednice kvalitativnih trendova turističke ponude na europskom tržištu : doktorska disertacija', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:593514

Stipanović C. Marketinške odrednice kvalitativnih trendova turističke ponude na europskom tržištu : doktorska disertacija [Disertacija]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2003 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:593514

C. Stipanović, "Marketinške odrednice kvalitativnih trendova turističke ponude na europskom tržištu : doktorska disertacija", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2003. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:593514