Petrić, L. (2022). Interpretacija dekonstrukcije kroz usporedbu dizajnera Isseya Miyakea, Yohjia Yamamotoa i Rei Kawakubo (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:041467
Petrić, Lorena. "Interpretacija dekonstrukcije kroz usporedbu dizajnera Isseya Miyakea, Yohjia Yamamotoa i Rei Kawakubo." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:041467
Petrić, Lorena. "Interpretacija dekonstrukcije kroz usporedbu dizajnera Isseya Miyakea, Yohjia Yamamotoa i Rei Kawakubo." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:041467
Petrić, L. (2022). 'Interpretacija dekonstrukcije kroz usporedbu dizajnera Isseya Miyakea, Yohjia Yamamotoa i Rei Kawakubo', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:041467
Petrić L. Interpretacija dekonstrukcije kroz usporedbu dizajnera Isseya Miyakea, Yohjia Yamamotoa i Rei Kawakubo [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet; 2022 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:041467
L. Petrić, "Interpretacija dekonstrukcije kroz usporedbu dizajnera Isseya Miyakea, Yohjia Yamamotoa i Rei Kawakubo", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:041467