Zorić, A. (2019). Pozicioniranje i postupci brendiranja odjevnih proizvoda na tržištu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:548755
Zorić, Antonija. "Pozicioniranje i postupci brendiranja odjevnih proizvoda na tržištu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:548755
Zorić, Antonija. "Pozicioniranje i postupci brendiranja odjevnih proizvoda na tržištu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:548755
Zorić, A. (2019). 'Pozicioniranje i postupci brendiranja odjevnih proizvoda na tržištu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:548755
Zorić A. Pozicioniranje i postupci brendiranja odjevnih proizvoda na tržištu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet; 2019 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:548755
A. Zorić, "Pozicioniranje i postupci brendiranja odjevnih proizvoda na tržištu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:548755