prikaz prve stranice dokumenta Analiza promotivnih aktivnosti na primjeru luksuznih modnih marki
Rad nije dostupan
završni rad
Analiza promotivnih aktivnosti na primjeru luksuznih modnih marki
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, 2020. urn:nbn:hr:201:152855

Dujić, Dino
Sveučilište u Zagrebu
Tekstilno-tehnološki fakultet
Zavod za dizajn tekstila i odjeće

Citirajte ovaj rad

Dujić, D. (2020). Analiza promotivnih aktivnosti na primjeru luksuznih modnih marki (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:152855

Dujić, Dino. "Analiza promotivnih aktivnosti na primjeru luksuznih modnih marki." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:152855

Dujić, Dino. "Analiza promotivnih aktivnosti na primjeru luksuznih modnih marki." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:152855

Dujić, D. (2020). 'Analiza promotivnih aktivnosti na primjeru luksuznih modnih marki', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:152855

Dujić D. Analiza promotivnih aktivnosti na primjeru luksuznih modnih marki [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:152855

D. Dujić, "Analiza promotivnih aktivnosti na primjeru luksuznih modnih marki", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:152855