Dujić, D. (2020). Analiza promotivnih aktivnosti na primjeru luksuznih modnih marki (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:152855
Dujić, Dino. "Analiza promotivnih aktivnosti na primjeru luksuznih modnih marki." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:152855
Dujić, Dino. "Analiza promotivnih aktivnosti na primjeru luksuznih modnih marki." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:152855
Dujić, D. (2020). 'Analiza promotivnih aktivnosti na primjeru luksuznih modnih marki', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:152855
Dujić D. Analiza promotivnih aktivnosti na primjeru luksuznih modnih marki [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:152855
D. Dujić, "Analiza promotivnih aktivnosti na primjeru luksuznih modnih marki", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:152855