Kukulj, J. (2020). Uloga društvenih medija u promotivnim aktivnostima proizvođača brze mode (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:341520
Kukulj, Jagoda. "Uloga društvenih medija u promotivnim aktivnostima proizvođača brze mode." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:341520
Kukulj, Jagoda. "Uloga društvenih medija u promotivnim aktivnostima proizvođača brze mode." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:341520
Kukulj, J. (2020). 'Uloga društvenih medija u promotivnim aktivnostima proizvođača brze mode', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:341520
Kukulj J. Uloga društvenih medija u promotivnim aktivnostima proizvođača brze mode [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:341520
J. Kukulj, "Uloga društvenih medija u promotivnim aktivnostima proizvođača brze mode", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:341520