Topolko, P. (2020). Oglašavanje u modnom marketingu: primjer oglašavanje modne marke Versace (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:939832
Topolko, Paula. "Oglašavanje u modnom marketingu: primjer oglašavanje modne marke Versace." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:939832
Topolko, Paula. "Oglašavanje u modnom marketingu: primjer oglašavanje modne marke Versace." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:939832
Topolko, P. (2020). 'Oglašavanje u modnom marketingu: primjer oglašavanje modne marke Versace', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:939832
Topolko P. Oglašavanje u modnom marketingu: primjer oglašavanje modne marke Versace [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:939832
P. Topolko, "Oglašavanje u modnom marketingu: primjer oglašavanje modne marke Versace", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:939832