Voloder, A. (2020). Odnos feminističkih teorija i modnog marketinga (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:066696
Voloder, Ana. "Odnos feminističkih teorija i modnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:066696
Voloder, Ana. "Odnos feminističkih teorija i modnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:066696
Voloder, A. (2020). 'Odnos feminističkih teorija i modnog marketinga', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:066696
Voloder A. Odnos feminističkih teorija i modnog marketinga [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet; 2020 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:066696
A. Voloder, "Odnos feminističkih teorija i modnog marketinga", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:066696