završni rad
Marketing miks modne marke "Anello"
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, 2019. urn:nbn:hr:201:652964

Obajdin, Paulina
Sveučilište u Zagrebu
Tekstilno-tehnološki fakultet
Zavod za dizajn tekstila i odjeće

Citirajte ovaj rad

Obajdin, P. (2019). Marketing miks modne marke "Anello" (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:652964

Obajdin, Paulina. "Marketing miks modne marke "Anello"." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:652964

Obajdin, Paulina. "Marketing miks modne marke "Anello"." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:652964

Obajdin, P. (2019). 'Marketing miks modne marke "Anello"', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, citirano: 21.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:652964

Obajdin P. Marketing miks modne marke "Anello" [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet; 2019 [pristupljeno 21.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:652964

P. Obajdin, "Marketing miks modne marke "Anello"", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:652964