Jakovina, L. (2014). Odnos umjetnosti i marketinga (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Umjetnička akademija u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:134:893480
Jakovina, Lucija. "Odnos umjetnosti i marketinga." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Umjetnička akademija u Osijeku, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:134:893480
Jakovina, Lucija. "Odnos umjetnosti i marketinga." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Umjetnička akademija u Osijeku, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:134:893480
Jakovina, L. (2014). 'Odnos umjetnosti i marketinga', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Umjetnička akademija u Osijeku, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:134:893480
Jakovina L. Odnos umjetnosti i marketinga [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Umjetnička akademija u Osijeku; 2014 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:134:893480
L. Jakovina, "Odnos umjetnosti i marketinga", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Umjetnička akademija u Osijeku, Osijek, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:134:893480