diplomski rad
Dokumentiranje kao strategija razumijevanja dječje participacije u kreiranju kurikula skupine
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2023. urn:nbn:hr:189:587757

Malović, Ivana
Sveučilište u Rijeci
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Malović, I. (2023). Dokumentiranje kao strategija razumijevanja dječje participacije u kreiranju kurikula skupine (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:587757

Malović, Ivana. "Dokumentiranje kao strategija razumijevanja dječje participacije u kreiranju kurikula skupine." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:587757

Malović, Ivana. "Dokumentiranje kao strategija razumijevanja dječje participacije u kreiranju kurikula skupine." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:587757

Malović, I. (2023). 'Dokumentiranje kao strategija razumijevanja dječje participacije u kreiranju kurikula skupine', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:587757

Malović I. Dokumentiranje kao strategija razumijevanja dječje participacije u kreiranju kurikula skupine [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2023 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:587757

I. Malović, "Dokumentiranje kao strategija razumijevanja dječje participacije u kreiranju kurikula skupine", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:587757