završni rad
Suvremeni vs. tradicionalni pogled na istraživačko-spoznajne aktivnosti i učenje djece u dječjem vrtiću
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:189:345513

Jurčević, Renata
Sveučilište u Rijeci
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Jurčević, R. (2019). Suvremeni vs. tradicionalni pogled na istraživačko-spoznajne aktivnosti i učenje djece u dječjem vrtiću (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:345513

Jurčević, Renata. "Suvremeni vs. tradicionalni pogled na istraživačko-spoznajne aktivnosti i učenje djece u dječjem vrtiću." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:345513

Jurčević, Renata. "Suvremeni vs. tradicionalni pogled na istraživačko-spoznajne aktivnosti i učenje djece u dječjem vrtiću." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:345513

Jurčević, R. (2019). 'Suvremeni vs. tradicionalni pogled na istraživačko-spoznajne aktivnosti i učenje djece u dječjem vrtiću', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 11.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:345513

Jurčević R. Suvremeni vs. tradicionalni pogled na istraživačko-spoznajne aktivnosti i učenje djece u dječjem vrtiću [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2019 [pristupljeno 11.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:345513

R. Jurčević, "Suvremeni vs. tradicionalni pogled na istraživačko-spoznajne aktivnosti i učenje djece u dječjem vrtiću", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:345513